Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Legend Wiki

big register


Darmowa gra MMORPG w konwencji fantasy „Legenda: Wojna Smoków” to gra on-line i nie wymaga pobrania pliku. Można ją odtworzyć bezpośrednio w przeglądarce i nie wymaga instalacji.  Do wyboru masz 7000 różnych itemów, zestawów zbroi, przepisów oraz akcesoriów w  technologii Flash. Zarejestruj się teraz i zacznij grać za darmo!

 

Magazyn

Klient Gry

Auto Feed

Superciosy

 

hasło: MentorWiki

gungl8.jpg

Odwiedza nas 72 gości oraz 5 użytkowników.

Po wykonaniu poniższych misji doświadczenie postaci znajdzie się na poziomie ok. 90 %tbl-shp level-icon4

 

Ruch koniem - misja główna Wygodny układ   Tragedia młodego Gizedora
Naturalna szczepionka przeciw przekleństwom   Hełm galmachara  Niezwykły wynalazek
 Pilne zamówienie  Palantir Mariki Niepokorny kufer 
 Przepowiednia Smurriego  Zdzieracz skalpów na prezent Dziecięce marzenie 
 Złośliwa szkatułka  Zabójstwo wysłannika ludzi  Urządzenie z dna skrzyni
 Stronice losu  Okupowana wioska Ogniste kwiaty
 Znajomość z grupą najemników  Ogólna mobilizacja Negatory Unariusa

 

 

Ruch koniem

Od kogo: Starzec Werkiriusz (Plac w Dartrongu)

Ograniczenia: Wykonana misja Tajemnica kamienia objawień ztbl-shp level-icon3

 

users-arrowRozmawiamy z Mędrcem Flawiuszem (Osiedle Fajtir)

users-arrowIdziemy do Czarnego Rycerza (Góry Mroku), który pomoże nam jak udowodnimy swoje zdecydowanie i zabijemy 8 ludzi pod rząd (każdy 3lvl w skórzanym zestawie)

users-arrowWracamy do Czarnego Rycerza, który wyjaśnia, że największe szanse pomocy ma Duch Ognia (Wąwóz Gondi). Próbujemy porozmawiać z Duchem Ognia, ale go nie ma przy ołtarzu

users-arrowRozmawiamy z Kamienna Bryłą (Wąwóz Gondi), która mówi nam jak obłaskawić Ducha Ognia darami. Składamy ofiary na ołtarzu (Młode Atszu lub Świetliki zyki)

users-arrowRozmawiamy z Duchem Ognia, dowiadujemy się, że musimy odzyskać naszyjnik, którego strzegł. Nasze zadanie sprowadza się do znalezienia sposobu teleportacji w przeszłość

users-arrowUdajemy się do Czarodzieja Horsunguma (Wąwóz Gondi), który wykona zwój teleportacji, jeśli dostarczymy składników:
   - pyłek gigantycznych zygredów 15 szt. - zabijając Gigantyczne zygredy musimy być wysmarowani maścią z sadła
     (dostępna u Łowcy Kugara (Fałszywa Zatoczka), jeśli odzyskamy manierkę, którą zgubił w Przedgórzu Mentalli w łódce)
   - magiczne atramenty: czerwony 1 szt. i niebieski 1 szt.,
   - pyły: obsydianowy 1 szt. i rubinowy 1 szt.,
   - zaczarowany pergamin

users-arrowZdajemy składniki i otrzymujemy zwój za pomocą którego 4x dziennie możemy teleportować się w przeszłość. Teleportujemy się i lądujemy na dawnym Płaskowyżu Ciszy (warto w tym miejscu ukończyć misję Tragedia Młodego Gizedora)

users-arrowZabijamy Młode Ujar-Mo, aż spadnie naszyjnik. Wracamy zwykłym teleportem do Ducha Ognia i zdajemy naszyjnik (zniknie zwój teleportacji w przeszłość!)

users-arrowWracamy do Werkiriusza

 

Nagroda: 6.000 pkt. doświadczenia, 300 pkt. reputacji miasta,m game31m game24, odblokowane Błogosławieństwo Starszego, odtąd dostępne co tydzień, szkatułka Szeary, 5 strona księgi Basarda(do misji), amulet Czaszka (do misji Nieprzyjemności we Młynie)

levelup group icon reputation

 

Naturalna szczepionka przeciw przekleństwom

Od kogo: Mędrzec Flawiusz (Osiedle Fajtir)

Ograniczenia: Brak.

 

users-arrowIdziemy do lokacji Kurhan Śmierci. W moście są okienka, łapie się w nich świetliki, z małym prawdopodobieństwem trafi się Samica świetlika zyka

users-arrowOdnosimy samicę do Flawiusza

 

Nagroda: 150 pkt. doświadczenia, 200 pkt. reputacji miasta

levelup group icon reputation

 

Pilne zamówienie

Od kogo: Mistrzyni Sojgura (Plac Ognia)

Ograniczenia: Brak

 

users-arrowZabijając kretsy-przywódców [3], zdobądź ich kindżały (10 szt.) i przynieś je Sojgurze na Plac Ognia.

users-arrowNastępnie zdobądź skórę ragtichrona (2 szt.) i pęcherzykowaty metal (2 szt.) i również przynieś je Sojgurze.

 

Nagroda: 2.000 pkt. doświadczenia, możliwość kupna u Sojgury części zestawu pierścieniowego

 levelup group icon reputation

 

Przepowiednia Smurriego

Od kogo: Karzeł Smurri (Wieś Angriar)

Ograniczenia: Brak

 

Mamy wybrać do przepowiedni jedną z 5 kart:

czerwona i żółta karta - poprosi wybrać inną
zielona karta - idziemy do Złodzieja Czygryka (Polana Sennych Marzeń), płacimy mum game22, wracamy do Smurriego

Nagroda: 800 pkt. doświadczenia,m game24

 

 biała karta - odwiedzamy kolejno Łowcę Kugara (Fałszywa Zatoczka), Geologa Terrego (Gildia Mistrzów, Dartrong), Mistrzynię Sojgurę (Plac Ognia) i wracamy do Kugara

Nagroda: 1000 pkt. doświadczenia

 

niebieska karta - idziemy do Rybaka Willisa (Przedgórze Mentalii), następnie Czarnoksiężnika Horsunguma (Wąwóz Gondi) i wracamy do Willisa

Nagroda: 1000 pkt. doświadczenia

 levelup group icon reputation

 

Złośliwa szkatułka

Od kogo: Złodziej Czygryk (Polana Sennych Marzeń)

Ograniczenia: Brak

 

users-arrowDostajemy od Czygryka specjalną szkatułkę. Aby ją otworzyć, musimy dogadać się z dowolnym włamywaczem (min. 2 poziom).

users-arrowWracamy do Czygryka, ten każe nam udać się z nią do prawowitego właściciela - Gidwera.

users-arrowUdajemy się zatem do Gidwera i mamy do wyboru:

- mówimy, że znaleźliśmy tą szkatułke, następnie wracamy do Czygryka

 Nagroda: 2000 pkt. doświadczenia, portfel z pieniędzmi (losowo odm game24 dom game33)

 

- mówimy prawdę, że Czygryk ukradł szkatułkę, następnie wracamy do Czygryka

Nagroda: 2000 pkt. doświadczenia, 40 pkt. reputacji miasta

 

levelup group icon reputation

 

 

Stronice losu

Od kogo: Mędrzec Flawiusz (Osada Fajtir)

Ograniczenia: Brak

 

W rozmowie z Flawiuszem dowiadujemy się o stronach, prosi nas o ich odzyskanie:

users-arrowZabijamy Psy Demony[3], aż otrzymamy 14 stronę i wracamy do Flawiusza. Dostajemy nowe wskazówki co do położenia kolejnej strony

users-arrowUdajemy się do Grobowca Monarchów i w jaskini zabijamy Jaskiniowego Durgcharga (487 hp, wystarczą 1-2 pchady), Otrzymujemy 21 stronę.

users-arrowWracamy do Flawiusza i dostajemy niezbyt konkretne wskazówki co do położenia kolejnej strony

users-arrowUdajemy się do czarodzieja Horsunguma (Wąwóz Gondi) i prosimy o pomoc. Do rytuału potrzebuje on składnik, który musimy mu dostarczyć.

users-arrowZabijamy Trupy[5] i zbieramy krew 2 szt. Wracamy do Horsunguma, który po obrządku powie nam, że stronica leży w rzece.

users-arrowIdziemy do rybaka Willisa (Przedgórze Mentalii) aby pożyczamy sieć i zaczynamy łowić do momentu, aż znajdziemy 26 stronę

users-arrowWracamy do Flawiusza

 

Nagroda: 3500 pkt. doświadczenia, 30 pkt. reputacji miasta

levelup group icon reputation


Znajomość z Grupą najemników

Od kogo: Lider wybranej Frakcji (patrz tutaj)

Ograniczenia: Brak

 

Misje na reputacje różnego rodzaju, dostępne co 3 dni.

 

Nagroda: 50 reputacji najemników.

levelup group icon reputation

 



Wygodny układ

Od kogo: Złodziej Czygryk (Polana Sennych Marzeń)

Ograniczenia: Brak

 

Czygryk przekazuje nam pierścionek i prosi, byśmy coś z nim zrobili, mamy kilka możliwości:
   - Rybak Willis wymieni go na kilka raków (można sprzedać lub zjeść)
   - Karzeł Smurri wymieni go na Koronę (zwykły prezent)
   - Gnom Serafin wymieni go na wianek z morskich kwiatów / 2 bukiety róż (prezenty)
   - Upiór Golac wymieni go na truciznę
   - Nierządnica Magdalena powie że to jej pierścionek. Możemy oddać mu zgubę jednak będziemy musieli go wykupić od Gluma zam game31m game250

 

Nagroda: za truciznę u Upiora dostaniemy 500 pkt. doświadczenia lub w innych przypadkach 1500 punktów doświadczenia, w przypadku zwrotu właścicielowi dodatkowo 20 reputacji miasta.

 levelup group icon reputation



Hełm Galmachara

Od kogo: Paladyn Szyko (Grobowiec Monarchów)

Ograniczenia: Aby misja była widoczna należy mieć hełm w plecaku, zdobędziemy go w Opuszczonym Domu zabijając Galmachara

 

users-arrowIdziemy do Mistrzyni Sojgury (Plac Ognia), która dokona naprawy hełmu pod warunkiem dostarczenia potrzebnego surowca. Musimy zdobyć wielki skrzący się kryształ 1 szt. i zanieść go Sojgurze.

users-arrowNaprawiony Hełm zanosimy z powrotem do Szyka.

 

Nagroda: 2000 punktów doświadczenia, 50 reputacji miasta, rękawice do wyboru z zestawów mroczny, kat lub mamut (nieprzekazywalne).


levelup group icon reputation

 

 

Palantir Mariki

Od kogo: Czarodziejka Marika (Osada Angruchon)

Ograniczenia: Brak

 

users-arrowIdziemy do Kamiennej Bryły (Wąwóz Gondi), okazuje się, że bandyci skradli jej magiczny kryształ.

users-arrowUdajemy się do Złodzieja Czygryka (Polana Sennych Marzeń) by dowiedziećsięo kryjówce bandytów.

users-arrowPodążamy na Pustkowie Wyobcowania znajdujemy chatę bandytów. Walczymy – jest 3 bandytów po 481 hp (wystarczy około 6 pchadów lub 3 tygrysy)

users-arrowWracamy z kryształem do Kamiennej Bryły, która tworzy z niego kryształową kulę niestety na razie bez mocy.

users-arrowMusimy sferę naładować, odwiedzamy Koeszu (Klanowe Groby), który zna rytuał ale zawoła składniki:
    - magiczny czarny atrament 1szt.,
    - szafirowy Pył 1 szt.,
    - rozmaryn 1 szt.,
    - mały zwój wskrzeszenia 1 szt.,
users-arrowPo zebraniu składników wracamy do Koeszu i dostajemy Błogosławieństwo Astralnego Bliźniaka. Będąc pod wpływem efektu bliźniaka musimy:
   - najpierw zabić Durgcharga[5]
   - wrócić do Koeszu
   - zabić Upiora[5]
   - znów wrócić do Koeszu

users-arrowKoeszu będzie potrzebował jeszcze jeden składnik. Zabijamy Zombi[4] i zbieramy kolczugowe robaki 5 szt.

users-arrowOdnosimy robaki do Koeszu, który tworzy palantir

users-arrowWracamy z gotowym palantirem do Mariki

 

Nagroda: 5000 pkt. doświadczenia,m game31

levelup group icon reputation

 

Zdzieracz skalpów na prezent

Od kogo: Magdalena (Osiedle Mentalia)

Ograniczenia: Brak

 

users-arrowIdziemy do Mistrzyni Sojgury (Plac Ognia) i mamy 3 noże do wyboru: Oprawcy, Fanatyka i Patroszyciela
Na prezent wybieramy nóż patroszyciela (najlepsza nagroda)

users-arrowmusimy przynieść skórę Iguarona 1 szt. (można również w tym celu ubić Iguarona-Pirata) i szmaragdowy pył 2 szt.

users-arrowdostajemy nóż i wracamy do Magdaleny

 

Nagroda: 3700 pkt. doświadczenia, 15 punktów reputacji Dartrongu. Straciłeś: Nóż Patroszyciela 1 szt..

 levelup group icon reputation

Zabójstwo wysłannika ludzi

Od kogo: Czarny Rycerz (Góry Mroku)

Ograniczenia: Brak

 

Czarny Rycerz, jako nienawidzący ludzi zleca nam zabicie wysłannika. Idziemy do Starca Werkiriusza (Plac Dartrongu), pogadać o wysłanniku, mamy do wyboru:

- powiedzieć o planach Czarnego Rycerza


Nagroda: 100 pkt. doświadczenia, 25 pkt. reputacji miasta

 

- pożegnać się i spróbować dokonać zamachu:

users-arrowIdziemy poradzić się Złodzieja Czygryka (Polana Sennych Marzeń), najtaniej wychodzi skorpion

users-arrowUdajemy się do Łowcy Kugara (Fałszywa Zatoczka) i kupujemy skorpiona za węgielne szczupaki 10 szt.

users-arrowUdajemy się do domu z ogrodzeniem na Placu Ognia i w dowolne miejsce podrzucamy skorpiona (istnieje prawdopodobieństwo, że człowiek nas zaatakuje, ma 2400 pkt. życia, wtedy należy ponownie kupić skorpiona)
users-arrow

Wracamy do Czarnego Rycerza


Nagroda: 400 pkt. doświadczenia + Plecak na 4 miejsca

 levelup group icon reputation

 

Okupowana wioska

Od kogo: Przywódca Gidwer (Arena Dartrongu)

Ograniczenia: Brak

 

users-arrowNa wieść o problemie w osadzie ruszamy do Torgora (Osiedle Czernag)

users-arrowStamtąd zostajemy odesłani do Dowódcy Noriusza (Dymiące Wzgórza) który opowiada nam o Kretsie-Rzeźniku[5].

users-arrowUdajemy się do instancji Legowisko Kretsów i zabijamy Kretsa Rzeźnika. Dokładny opis instancji tutaj (powinno starczyć 10 szt moroków iggów + wierzchowiec).

users-arrowWracamy do Noriusza a następnie do Torgora.

 

Nagroda: 4000 punktów doświadczenia, 150 reputacji miasta, wielki eliksir życia 10 szt.m game26970

 levelup group icon reputation

 

Ogólna mobilizacja

Od kogo: Przywódca Gidwer (Arena Dartrongu)

Ograniczenia: Brak

 

Naszym zadaniem jest zapewnienie pomocy od obu konkurencyjnych klanów najemniczych.

users-arrowIdziemy do Krwiożerczego Hue (Góry Mroku) i dostajemy znaki zdrajców, które mamy rozdać zdrajcom.

users-arrowZabijamy Wyrzutków Czerwonych Toporów[5], po każdej walce zostawiamy znak aż do rozdania 10 szt.

users-arrowWracamy do Hue i zdajemy relację.

users-arrowNastępnie udajemy się do Mądrego Finko (Pustkowie Wyobcowania) i dostajemy zadanie pozbycia się pewnego zdrajcy.

users-arrowUdajemy się do Przystani Strachu i albo zabijamy go w walce albo prosimy by wyniósł się z miasta - bez względu na wybór, wynik misji bedzie ten sam.

users-arrowWracamy zdać relację Finkowi. Po spełnieniu zadań obu klanów wracamy do Gidwera.

 

Nagroda: 30 reputacji miasta, 1000 punktów doświadczenia

levelup group icon reputation

 

Tragedia młodego Gizedora

Od kogo: Młody Gizedor (Płaskowyż Ciszy 500 lat temu)

Ograniczenia: Misja możliwa do wykonania tylko w trakcie jednego z etapów głównej misji z Orlufią.

 

Odnajdujemy i zabijamy na Płaskowyżu Zielonego Gunga i odbieramy lalkę którą odnosimy lalkę Gizedorowi

 

Nagroda: Piszczałka Gizedora (przywołuje wilka waldagora[7], którego można nasłać na swojego wroga, bardzo mocny i zostawia paskudne rany, doskonały np. na krystaliczne  jaskinie)

levelup group icon reputation

 

 

Niezwykły wynalazek

Od kogo: Uczony Awelius (Zarośla Bielunia)

Ograniczenia: Brak

 

Awelius prosi nas o 20 szt. efryli niskiej jakości (zdobywamy je z wydarzeń, z misji, skrytek, puzder, run gnomów i replikatora efryli)

 

Nagroda: 500 punktów doświadczenia, do wyboru jeden z przepisów do misji Tajemnica wyspy Fej-Go: gwiazda, księżyc lub mirrou

levelup group icon reputation

 

Niepokorny kufer

Od kogo: Kowal Tungur (Włości Skalne)

Ograniczenia: Brak

 

Należy odgadnąć kombinację do zamka w kufrze. Właściwa kombinacja wygląda tak: czerwony 3x, zielony 1x, niebieski 4x

 

Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, efryl 4 szt., efryl niskiej jakości 5 szt.

 levelup group icon reputation

 

Dziecięce marzenie

Od kogo: Wartownik Grum (Przystań Strachu)

Ograniczenia: Brak

 

Nasze zadanie to zdobycie niezwyciężonego tararikona dla syna Gruma.

users-arrowMusimy zdobyć tararikona - zbieramy surowce lub idziemy zabić Pająka Patriarchę (losowo może spaść tararikon) a następnie należy wyszkolić go na bojowego biorąc udział w walkach pająków w gospodzie. Po dwóch wygranych walkach nasz pajączek awansuje na bojowego. Dokładniejszy opis walk tutaj.

users-arrowNastępnie, już z bojowym Tararikonem udajemy się do kowala Tungura na Włości Skalne i prosimy o pomoc we wzmocnieniu szczęk naszego pajączka. Kowal podejmie się tego po dostarczeniu 8 szt. zbroi Kroganów[4] i 5 szt. krystalicznego węgla (opcjonalnie).

users-arrowZbroje zbieramy zabijając Krogany.

users-arrowZanosimy surowce kowalowi i odbieramy wzmocnionego pająka-championa, z którym wracamy do Gruma.

 

Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, moroki ficylii 5szt. (z węglęm - 10 szt.)

 levelup group icon reputation

 

Urządzenie z dna skrzyni

Od kogo: Uczony Awelius (Zarośla Bielunia)

Ograniczenia: Brak

 

Będac w instancji Ul Zygredów w komnacie Harcydy kilkamy na znajdującą się tam skrzynkę i zdobywamy rozmontowane urządzenie.

users-arrowUdajemy się z nim do Aweliusa, który każe nam je złożyć.

Kombinacja z berłami wygląda tak:
    - żółte w żółty slot
    - fioletowe w szary slot
    - zielone w fioletowy slot
    - szare w zielony slot

users-arrowWracamy do Aweliusa i dostajemy instrukcje, jakie wymagania spełnić by urządzenie zadziałało.

users-arrowZe złożonym urządzeniem udajemy się na Przystań Strachu i między 6 a 10 rano uruchamiamy urządzenie. Ukazuje się nam obraz Wysp Lodowych.

users-arrowWracamy podzielić się wiedzą z Aweliusem.

 

Nagroda: 1000 punktów doświadczenia,m game217 + odblokowana misja Tajemnicza płyta natbl-shp level-icon6

Misja ta zapoczątkowuje szereg misji dających dostęp do Wysp Wiecznego Chłodu!

levelup group icon reputation

 

 Ogniste kwiaty

Od kogo: Antykwariusz Menachem (Ognista Dolina)

Ograniczenia: Misja dostępna po uzyskaniu 100 punktów Reputacji Poszukiwaczy Reliktów

 

Antykwariusz Menachem proponuje ci proste zadanie. Trzeba zabrać od chłopca imieniem Luka ogiennik – rzadki i bardzo niebezpieczny kwiatek. Za tę przysługę antykwariusz obiecuje ci sowitą zapłatę. – otrzymamy je u Luki w Wąwozie Czernaskim.

 

Nagroda: 500 doświadczenia, 20 pkt. Reputacji Poszukiwaczy Reliktów. Odblokowana zostaje misja Straszny Głód.

levelup group icon reputation

 

Negatory Unariusa

Od kogo: Chłopiec Luka (Wąwóz Czernaski)

Ograniczenia: Misja dostępna po ukończeniu misji Ogniste kwiaty u Antykwariusza Menachema

 

Gdy dostaniemy od Luki klucz klikamy na jeden z domów w oknie lokacji, zaatakuje nas ukryta w nim popielata pajęczyca [6]. Ma 1666 życia. 6-8 tygrysków wystarczy by ją pokonać.

 

Nagroda: 2000 pkt. doświadczenia Negatory Unariusa (służą do zbierania ogienników i kwiatów zgryzoty, które zamieniamy za reputację poszukiwaczy reliktów)

levelup group icon reputation

 

Komentarze   

 
0 #2 -Horuseus- 2014-01-18 18:52
Tragedia młodego Gizedora
Nagroda: Piszczałka Gizedora (przywołuje wilka waldagora[7], którego można nasłać na swojego wroga, bardzo mocny i zostawia paskudne rany, doskonały np. na krystaliczne jaskinie)
Fajnie, że zapomnieliście dodać że jest za tąmisje 500 expa, wbiłem 5 lvl bez żadnego przygotowania ani immo... :-x :-x :cry:
Cytować
 
 
-4 #1 asia 2013-08-20 08:06
Misja: Zdzieracz skalpów na prezent

Zdobyłeś: 3700 punktów doświadczenia, 15 punktów reputacji Dartrongu. Straciłeś: Nóż Patroszyciela 1 szt..
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież